Grădiana

Un jurnal al grădinii mele

Primul pas

O călătorie începe cu primul pas. O grădină începe cu primul copac.

Anul acesta am decis că vreau să îmi înfiinţez o grădină proprie – o contra-parte la terenul de sport al soţului.

De când am cumpărat terenul la ţară am avut dorinţa să creez o zonă de relaxare, un loc în care să pot să stau. Dar nu oricum, ci cu câteva limitări: noi suntem vizitatori în weekend-uri, deci trebuia să fie ceva low-maintenance… De fapt, toate celelalte limitări la care mă gândesc acum se reduc la prima – practic, vreau să am un ecosistem care să se auto-susţină. Aşa am ajuns să mă „împiedic” de conceptul de permacultură.

Anul acesta, fiind pentru prima şi ultima dată(cred)  în concediu de maternitate, îmi dau seama că timpul liber în exces de care mă bucur este prea puţin exploatat după cum merită: la maxim. Ca un exerciţiu de consecvenţă, am decis în fine să înfiinţez o mini-grădină care să joace şi rolul de teren de experimentare al diverselor tehnici despre care am citit.

Şi ca să nu uit etapele, încercările, succesele şi eşecurile ce mă aşteaptă, am să înregistrez aici jurnalul de lucru în „Grădiana”.

Mai întâi am ales locul – de fapt singurul loc disponibil, in continuarea terenului de sport:Grădina la timpul t0O vedere mai din deal, am încercuit cu negru zona alocată.

Pasul 2, în următorul post.

Lasă un răspuns

